متافیزیک علوم روحی

ارواح هیپنوتیزم متافیزیک علوم روحی تله پاتی

متافیزیک علوم روحی

ارواح هیپنوتیزم متافیزیک علوم روحی تله پاتی

گفته های ارواح در زمینه آفرینش

تشکیل دنیاها:
جهان متشکل از دنیاهای بی نهایت است که ما می بینیم و یا نمی بینیم و از موجودات زنده و غیر زنده و از ستارگان چرخنده , در فضا و همچنین از سیاله هایی که آنها را پر کرده است , بوجود آمده است.

آیا جهان مخلوق است و یا چون خدا ابدی است؟
بدون شک جهان نمی توانست خود , تنها , خود را بوجود آورد , و اگر جون خدا ابدی باشد دیگر کار خدا نیست.
عقل به ما می گوید که جهان نمی تواند خود بوجود آمده باشد , و این کار , تصادف نمی باشد , بنابر این کار خداست>(کاردک)

خدا چگونه جهان را آفریده است؟
یک لغت به کار می برم : با اراده . هیچ چیز دیگری بهتر از این آیه سفر تکوین کتاب مقدس توضیح نداده است. خواوند فرمود نور بشود , پس نور شد.

آیا می توانیم طریق تشکیل دنیاها را بشناسیم؟
تنها چیزی را که می توان گفت و شما می توانید بفهمید این است که دنیاها بوسیله تکاثف ماده که در جهان پراکنده است تشکیل می شود.

آیا ستارگان دنباله دار , همانطور که الان فرض می کنند , آغاز تکاثف ماده بوده است؟ و پس از آن دنیاها ایجاد شده اند؟
صحیح است , اما آنچه که پوچ است اعتقاد بر آنهاست . می خواهم بگویم این تاثیر فقط در افکار مردم ساده اندیش است , زیرا تمام اجرام سماوی در برخی پدیده های فیزیکی تاثیر دارند.

آیا جهانی که بطور کامل تشکیل می شود می تواند ناپدید شود؟ و ماده ای که آنرا بوجود آورده است دوباره در فضا منتشر گردد؟
بله خدا دنباها را همانند موجودات زنده دوباره بوجود می آورد.

آیا مدت تشکیل دنیاها , مثلا زمین را می توانیم بدانیم؟
من نمی توانم آن را بگویم , زیرا فقط خدا میداند و کسانی که ادعا میکنند شمار قرون تشکل دنیاها را می دانند دیوانه هستند.

تشکیل موجودات زنده:

چه موقع موجودات زنده در روی کرده زمین ظاهر و تکثیر شدند؟
نخست همه چیز در هرج و مرج و بی نظمی بود , عناصر همه مغشوش و درهم بودند , بتدریج هر چیزی جای خود را گرفت , سپس موجودات زنده متناسب با وضعیت کره زمین ظاهر شدند.

موجودات کره زمین از کجا آمده اند؟
کره زمین جرثومه های موجودات زنده را در خود نهفته داشت , و در انتظار لحظه مناسب جهت رشد بودند ( در سال 1986 کگول یکی از دانشمندان آلمانی کشف کرد که جرثومه های آلی بوسیله ستارگان دنباله دار به کره زمین آورده شده است.) اصول ارگانیک ( آلی ) به محض توقف نیروهائی که آنها را از هم جدا میکرد , دوباره مجتمع شدند و آنها جرثومه های موجودات زنده را بوجود آوردند. جرثومه ها مانند کریستال ها و تخم گیاهان تا لحظه مناسب برای رشد و شکوفا شدن هر یک از انواع , به حالت مخفی و جامد قرار داشتند , سپس موجودات هر یک از انواع جمع شده و سپس تکثیر شدند.

عناصر آلی (ارگانیک ) قبل از تشکیل زمین کجا بودند؟
آنها به حالت سیال در میان ارواح در فضا قرار داشتند , یا در سیارات دیگر به انتظار آفرینش زمین بودند تا حیات جدیدی را در سیاره ای جوان شروع کنند.

آیا هنوز موجوداتی هستند که خلق الساعه بوجود آیند؟
بله اما هسته و جرثومه اولیه به حالت سکون و خفته موجود بوده است. شما هر روز شاهد این پدیده هستید . آیا نسوج نسان و حیوان در خود دارای جرثومه های بسیاری نیستند که در انتظار شکوفا کردن خمیر گندیده هستند که برای وجود یافتن آنها ضروریست ؟ این دنیای کوچکی است که می خوابد و بعد بیدار می شود.

آیا نوع انسان در میان عناصر ارگانیک ( آلی ) موجود در کره زمین یافت می شود؟
بله نوع انسان در زمان عناصر آلی زمین ظاهر شد , این بدین معنی است که انسان از گل زمین درست شده است.

آیا می توانید دوره ظهور انسان و دیگر موجودات زنده بر روی زمین را بدانیم؟
نه همه حساب های شما خیال و واهی است.
اگر جرثومه نوع انسان در میان عناصر زمین یافت می شده است , پس چرا انسان ها خلق الساعه مثل ریشه و اصل خود بوجود نیامده اند؟
اصل اشیاء یکی از اسرار الهی است , معذالک می توان گفت که انسان ها یکبار که روی زمین پراکنده شدند عناصر ضروری برای ایجاد خود را جذب نمودند تا آنها را بر طبق قوانین تولید مثل , به اخلاف خود منتقل نمایند. در مورد سایر موجودات زنه نیز وضع به همین منوال بوده است.

جمعیت کرده زمین - آدم :

آیا نوع انسان از یک شخص سرچشمه گرفته است؟
نه کسی را که شما آدم می نامید نه اولین و نه تنها کسی بود که در زمین ظاهر شد.

آیا می توانیم بدانی آدم در چه زمانی زندگی می کرده است؟
آن کسی که مقصود شماست حدود 4000 سال قبل از میلاد مسیح می زیسته است.

انسانی را که از لحاظ قدمت تحت نام آدم می شناسیم یکی از کسانی بود که در ناحیه ای از زندگی می کرد و پس از یک انقلاب عظیمی که در سطح کره زمین بوقوع پیوست جان سالم بدر برد و سپس پدر همه نژادهای امروزی بشری در روی زمین گردید. قوانین طبیعت مخالف این اصل است که ترقی و رشد بشریت در ظرف چند قرن از زمان (( آدم )) به اینطرف , یعنی چند قرن قبل از میلاد مسیح انجام شده باشد. برخی با دلائل مقتضی بر این باورند که (( آدم )) یک اسطوره یا تمثیلی از یک شخصیت انسانی در سحرگاه جهانی است. (کاردک)

اختلاف نژادهای بشری :
اختلافات فیزیکی و معنوی که نژادهای مختلف بشری بر روی زمین را از هم مجزی می کند از کجا ناشی می شود؟
از آب و هوا , زندگی و عادات . برای مثال کودک دو مادر که دور از یکدیگر پرورش می یابند , به هیچ وجه از لحاظ اخلاق شبیه بیکدیگر نیستند.

آیا انسان در بحش های مختلف زمین تولد یافته است؟
بله و در دوره های مختلف و همین یکی از ذلائل اختلاف نژادهاست , آنگاه انسان ها با پراکندگی و زندگی در آب و هواهای مختلف و با اختلاط با سایر نژادها , انواع جدید را بوجود آوردند.

آیا این اختلافات انواع گوناگون و مجزائی را بوجود می آورد؟
مسلما نه , آنها همه از یک خانواده اند : آیا انواع متنوع و گوناگون از یک میوه مانع می شود که آنها متعلق به یک نوع باشند؟

اگر نو انسان از یک نفر سرچشمه نگرفته باشد , انسان ها نباید برادر یکدیگر تلقی شوند , اینطور نیست؟
نه چون انسان ها دارای روح خدا بوده و بسوی یک هدف می روند , برادر هستند . شما می خواهید همیشه همه چیز را تحت اللفظی معنی کنید.

کثرت دنیاها:

آیا همه کراتی که در فضا می چرخند مسکونی هستند؟
بله و انسان زمینی , آنطور که تصور می کند در هوش , مهربانی و کمال در جهان اول نیست. معذالک این انسان ها از خود بسیار راضی هستند و فکر می کنند که تنها این کره کوچک امتیاز داشتن انسان های باهوش را دارد. غرور و خودستائی , آنها فکر می کنند که خدا جهان را تنها برای آنها آفریده است.
خداوند دنیاها را از موجودات زنده پرکرده است تا همه جهت حرکت بسوی غایت و سرنوشت خود همکاری کنند. اعتقاد به اینکه موجودات زنده به تنها نقطه ای که ما در روی آن زندگی می کنیم محدود می شود , شک داشتن به خرد و حکمت خداوندیست , چون او چیزی را بیهوده خلق نمی کند , او باید برای این دنیاها هدف جدیتری از آنی که ما فکر می کنید تعیین کرده باشد وانگهی هیچ چیز از موضع و ججم کرده زمین گرفته تا ساختمان فیزیکی آن منطقا نمی تواند ثابت کند که تنها کره خاکی ما امتیاز موجودانت زنده داشتن را , به ضرر هزاران دنیای دیگر , دارا می باشد. (کاردک )

آیا ساختمان فیزیکی کرات مختلف یکی هستند؟
نه آنها به هیچ وجه شبیه نیستند.

ساختمان فیزیکی کرات در همه یکسان نیست , آیا موجوداتی که در آنها زندگی می کنند در نتیجه دارای سازمان حیاتی متفاوتی هستند؟
بدون شک همانطور که در دنیای شما ماهی ها برای زندگی در آب و پرندگان برای زیستن در هوا ساخته شده اند.

آیا دنیاهایی که دور از خورشید هستند و ان را فقط به صورت ستاره ای می بینند از نور و گرما محروم می باشند؟
آیا فکر می کنید که منابع نور و گرما بخ جز خورشید وجود ندارد؟ و آیا الکتریسیته را که در دنیاهای دیگر نقشی دارد که بر شما پوشیده است , دست کم گرفته اید؟ و منابع مهمتر از منابع کره زمین وجود دارد. وانگهی هرگز نگفته ایند که همه موجودات دارای همان ماده و همان اندام هایی هستند که شما دارا هستید.
شرایط وجودی موجودات که در دنیاهای مختلف زندگی می کنند باید با محیطی که آنها برای زندگی فراخوانده می شوند مطابقت داشته باشد. اگر ما هرگز ماهی ها را ندیده بودیم , نمی توانستیم بفهمیمی که موجوداتی هم می توانند در آب زندگی کنند . همینطور دنیاهای دیگری هم وجود دارند که حاوی عناصری هستند که بر ما نامعلوم است.(کاردک)
آیا ما روز زمین شبهای طولانی قطبی را نمیبینیم که بوسیله برق شفقی قطبی روشن می شوند؟
آیا امکان ندارد که در برخی دنیاها الکتریسیته بیشتر از روی کره زمین باشد و نقش بیشتری را در آنجا بازی کند که ما از آن کوچکترین اطلاعی نداریم ؟ این دنیاها می توانند در خود منابع حرارتی و نورانی را داشته باشند که برای ساکنان آن بسیار ضروریست.